بهترین مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : ادمین

تور کیش بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش از بازارهای بين المللي در حوزه خلیج فارس می باشد که بين خيابان فردوسي و بلوار رازي واقع شده است.این مرکز خرید درسال 1370 افتتاح شد  و کار خود را با 228 واحدتجاري و اداري آغاز کرد. مساران تور کیش تعطیلات خرداد 95 با رفتن به این مرکز خرید بین المللی می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند یرا شعار غرفه داران این مرکز خرید "مشتری مداری" است و بر اساس این شعار کالای مورد تقاضای مشتریان را با حفظ حرمت آن ها تهیه و در اختیارشان قرار می دهند. در بازار بین المللی یک پردیس نمایندگی هایی معتبری نیز وجود دارند که با قیمت پایین و مناسب کالا ها و اقلام خود را عرضه می کنند. آن دسته از اقلامی که به صورت عمده در این بازار قابل عرضه و ارائه هستند عبارتند از: وسایل صوتی و تصویری , انواع مختلف کیف و کفش و پوشاک , انواع ساعت های مارک دار و معروف , انواع مختل تلفن های همراه , سیستمهای کامپیوتری , مکمل های غذایی , تعمیرات موبایل , اژان سهای هواپیمایی ,....

تور کیش بازار پردیس یک کیش

بازار بین المللی پردیس یک کیش دارای 200 غرفه فعال می باشد که بهترین کالا را در اختیار خریداران خود قرار می دهد.مسافران تور کیش می توانند با رفتن به مرکز خرید پردیس یک کیش هم کالای مورد نیاز خود را بهترین جنس تهیه نمایند و هم از خرید خود لذت ببرند.

تور کیش بازار پردیس یک کیش

تور کیش بازار ونوس

بازار ونوس یکی از بازارهای خوب و قدیمی جزیره کیش می باشد. این بازار حدودا 15 سال است که مشغول فعالیت می باشد. این بازار متشکل از دو طبقه و 310 غرفه است که بیشتر در زمینه لباس زنانه , مردانه و بچگانه فعالیت دارند که در طبقه اول قرار گرفته اند. در طبقه دوم آن اکثرا دفاتر اداری و بازرگانی وجود دارد. در بازار ونوس کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد که مسافران عزیز تور کیش می توانند پس از خرید به رستوران رفته و غذای دلخواه خود را میل کنند و خستگی خود را برطرف نمایند. بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم در خیابان سنایی واقع شده است. مسافران تور کیش تعطیلات تابستان 95 که به منظور خرید به این جزیره رفته اند قطعا از بازار ونوس دیدن می نمایند.

تور کیش بازار ونوس

تور کیش بازار ونوس

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: